Zsírégető makro arány


  • Fogyhatok a yasminon
  • Makrodiéta - egy diéta a legújabb kutatások alapján

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe zsírégető makro arány nap folyamán, mint amennyit eléget.

Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik.

fogyjon le a warfarinról ez nekünk színésznő fogyás

A kalória mellett a legfontosabb dolog, amit a sikeres zsírégetéshez szem előtt kell tartani, az a makrotápanyagok, vagyis a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék megoszlása a napi táplálkozásban.

Miből mennyi kell? A fenti tápanyagok mindegyike ugyanannyira fontos az egészséghez, de nem mindegy, milyen formában vesszük magunkhoz.

Zsírégetés és az anyagcsere

A szénhidrátok például három csoportra oszlanak: beszélhetünk cukrokról, keményítőkről és rostokról. Mivel a zöldségek és gyümölcsök is sok rostot és növényi cukrot fruktózt tartalmaznak, látszik, hogy a teljes szénhidrátmentesség nem megoldható.

kannabisz tea fogyás karcsúsíthatsz 3 nap alatt

Ami igazán káros, az a finomított, feldolgozott szénhidrát - a finomlisztből készült, kristálycukrot tartalmazó ételek. Ugyanígy vannak esszenciális, az egészséghez elengedhetetlen zsírok - ezek nagy része növényi eredetű, míg a a telített zsírok - ezek többsége szobahőmérsékleten szilárd állagú és állati eredetű - akár teljesen el is hagyhatók.

Makrotápanyagok és az időbeli elosztás

A makrotápanyagok aránya a táplálkozásban nem kőbe vésett. Ezen belül, attól függően, hogy az ember mit akar elérni, növelheti vagy csökkentheti egyes tápanyagok hangsúlyát. Ezek az adatok az amerikai Institute of Medicine of the National Academies ajánlásain alapulnak, de számos étrend magasabb fehérje- vagy éppen zsír- és alacsonyabb szénhidrátadagokkal dolgozik.

A fehérje különösen fontos edzés mellé, ugyanis ebből építkeznek az izmok.

A keto kalkulátor használata

Segít leküzdeni a farkaséhséget is, mert hosszan eltelít, és lassabban éhezik meg utána az ember. A pontos grammadatok viszont egyénenként eltérnek, ezt a napi kalóriaszükségletből lehet kiszámolni, amihez ismerni kell először is az alapanyagcsere mértékét, ez az az energia, amire a testnek a működéshez szüksége van akkor is, ha egész nap fekszik az ember.

A számítás egy egyszerű képlettel elvégezhető: 6.

yamato zsírégető golyó ephedra fogyás eredményei

Ezután ebből az adatból ki kell számolni a napi tényleges kalóriaszükségletet, amely az zsírégető makro arány energiamennyiség, amire a napi átlagos tevékenységeid mellett szükséged van. Ez a számítás könnyű, mindössze meg kell szoroznod az előbbi összeget 1,vel attól függően, hogy mennyire vagy aktív, ha például szellemi munkát végzel, és csak heti egy-kétszer sportolsz, a képleted: alap anyagcsere zsírégető makro arány 1,5.

  • A köpés miatt fogyhat
  • Ha fogyni szeretnél, a makrókat számold! | Well&fit

Attól függően, hogy fogyni szeretnél-e, le kell vonni a napi kalóriaszükségletből további kalóriákat. Ha ez megvan, innen már csak egy ugrás, hogy megkapd a pontos makroadatokat.

  1. Mindannyian tónusos testre vágyunk.
  2. Húsból is rengeteg sovány van, halak, a csirke más részei, egy pici zsír nem gond ám, sőt, esszenciális tápanyag, így fontosabb, mint a szénhidrát bevitele, mert azt megoldja a szervezet, ha kell más kérdés, hogy egyéni, ki mennyivel érzi jól magát.