Minden a zsírégetésről szól


súlycsökkenés karmérés 42 kg súlycsökkenés

Post comments: 2 hozzászólás Emlékszem, régen mennyire elszomorodtam és ideges lettem, ha túlléptem a kitűzött kalóriakeretemet. Ilyenkor aztán volt a letargia és önostorozás. Azt hittem, ha egy nap kalóriadeficitben vagyok, akkor folyamatosan olvadnak le rólam a zsírpárnák, ha viszont túllépem a kvótát, egyre csak zsírosabb leszek.

Minden a zsírégetésről szól, talán az eszem tudta, hogy ez nem így van, de belül biztosan így éreztem magam. Ha többet ettem, mint amennyit valami béna fogyás allen tx szerint ehettem volna, legszívesebben megkorbácsoltam volna magam, mint egy aszkéta szerzetes. Ez a mókás és torz gondolkodás abból származott, hogy fogalmam se volt róla, valójában hogy működik a testem.

A fogyással kapcsolatban sok berozsdásodott szabály él a fejünkben. Az egyik ilyen, hogy egy diéta arról szól, hogy ugyanannyit eszünk minden nap. Van egy fix kalóriakeretünk, amit nem léphetünk túl. Ha túllépjük, kudarcot vallottunk. Ha kudarcot vallottunk, jöhet a jó öreg túlevés és szenvedés.

  • Ez egy egészségtelen ördögi kör, amiből most már ki fogsz tudni szabadulni!
  • Legerősebb zsírégetők 2021
  • Szörfözés tudós fogyás
  • Zsírégetés Harcosai

Lehet, hogy ez a merev megközelítés többet árt, mint használ? Lehet, hogy ez az egyik fő oka annak, hogy elrontjuk a diétáinkatés a legtöbb diéta hizlal? Ma szeretném megmutatni nektek, miért érdemes egy kicsit lazábbnak és rugalmasabbak lennetek.

Induljon a móka!

A legnagyobb mítoszok a zsírégetésről: leleplezve!

Egyáltalán mi az a fogyás? Ahhoz, hogy megértsük, miért nem kell minden nap ugyanannyit ennünk a fogyáshoz, először is tudnunk kell, egyáltalán mi az a fogyás. Na jóó… mi ez, egy cikk bölcsődéseknek? Tudom, dedós kérdésnek tűnik, de higgyétek el, a választ mégis sokan túlbonyolítják. Én nem fogom túlspilázni, ígérem. Ha megnézzük egy kétszeresen ionizált oxigénatomokból álló gáztömeg spektrumanalízisét, akkor — viccelek, ne parázzatok.

A köznapi minden a zsírégetésről szól vett fogyás egyszerűen azt jelenti, hogy a testzsírunkból veszítünk, anélkül, hogy azt teljes egészében visszahíznánk. Bizony ám! A fogyás, legalábbis a mindennapi értelmében, nem egyenlő a zsírégetéssel.

Kell hozzá az is, hogy amit elégettél, azt ne hízd vissza azonnal. Sőt, mint majd látni fogjátok, elsősorban ez kell hozzá. A fogyás valójában azt jelenti, egyedi fogyás adott időn belül kevesebb zsírt raktározol el, mint amennyit elégettél. Ideje a ködöt egy kicsit eloszlatnunk.

Jöhet hát az egymillió forintos kérdés! Mi kell a fenti két feltétel teljesüléséhez? Mi kell ahhoz, hogy a testzsírunkból is veszítsünk, és az így elégetett minden a zsírégetésről szól ne hízzuk teljes egészében vissza?

Tudom, hogy nehéz elhinni, hogy ilyen egyszerű. Pedig ilyen egyszerű. A fogyás bámulatosan egyszerű titka Oké, oké, hosszú távú és átlagos kalóriadeficit… De mi is az a kalóriadeficit? Hogy jön létre? Miért kell, hogy hosszú távú legyen? Hogyan kapcsolódik ez ahhoz, hogy mennyit ehetünk egy nap? Öveket becsatolni, indul a tanulórakéta! Ez neked az egyszerű? Mert ha igen, akkor én az angol királynő vagyok. Na jó…  A kalóriadeficit azt jelenti, hogy X órán belül kevesebbet eszel, mint amennyire a testednek szüksége van.

Ezt már szeretem. Mennyi az az X óra? Na, épp ez a lényeg! Nincs semmiféle szabály, hogy a kalóriadeficitet mekkora időtartamra kell nézni. Semmi akadálya nem lenne annak, hogy valaki például hat órás intervallumokban gondolkozzon.

horizont fogyás Ashland ky-ben makacs hasi zsír elvesztésének módjai

Jó nagy hülyeség lenne, de attól még működne. Mi kell ahhoz, hogy kalóriadeficit jöjjön létre? Ahogyan fogy a táplálék az emésztőrendszeredből, elkezdesz egyre nagyobb arányban a testzsírodra támaszkodni energiaforrásként.

Ilyenkor ún. Ezzel tulajdonképpen máris kalóriadeficitben vagy. A saját testszövet ideális esetben hacsak nem vagy eleve nagyon sovány, fehérjedúsan táplálkozol és rendszeresen edzel elsősorban zsírszövet lesz.

Nem kell félteni az izmokat. Csiribí, csiribá!

tökéletesen karcsúsító 512 egyenes láb multi slim si trova a farmaciában

Elkezdődik a zsírégetés. Nem kell hozzá semmi, csak annyi, hogy ne egyél folyamatosan. Ezt elmondom újra, mert nagyon fontos, hogy átérezd: A zsírégetéshez nem kell más, csak annyi, hogy ne egyél folyamatosan.

  • Még több termék Mikor a legjobb zsírt égetni?
  • Karcsúsító típusok
  • Csontleves fogyás előtt és után
  • Nem kell ugyanannyit enned minden nap. Tényleg nem | dietcrafting

Erről a legelső cikkben is beszéltünk az időszakos böjtölés kapcsán. A zsírégetés a világ egyik legtermészetesebb és legegyszerűbb dolga. Mit tudtunk meg tehát eddig? Először is azt, hogy ha nem eszel folyamatosan, kalóriadeficit jön létre, ami a kis képletünk első felét zsírégetés kipipálja.

Gondolkozzunk tovább, még csak most kezdünk bemelegedni! Hosszú távú gazos százszorszép fogyás átlagos Látod már, hogy akár egészen rövid időre is kalóriadeficitbe kerülhetsz, ugye? De fatkiller viszont nem sokra megyünk, ha fél napra kalóriadeficitbe kerülünk, elégetünk mondjuk 30 gramm testzsírt, amit másnapra már vissza is hízunk.

Szükségünk van még arra, hogy a zsírégetés jelentős mértékű legyen, és ne hízzuk 16-os méret fogyni akar, amit elégettünk. Ebben segít minden a zsírégetésről szól, ha a kalóriadeficitet egy hosszabb időtartam átlagában nézzük.

Túl rövid időkeretekben gondolkoznunk egyébként is nehézkes és célszerűtlen lenne, hiszen az energiaigényünket is egy teljes napra vetítve szoktuk meghatározni TDEE. Ebből azonban még nem következik az, hogy a kalóriadeficitet is napokra kell levetítenünk, nem igaz?

Ti a dietcrafting olvasói vagytok, úgyhogy nyitottak vagytok nem átlagos gondolkodásra is! Senki és semmi nem írja elő, hogy minden nap kalóriadeficitben kell minden a zsírégetésről szól. Azt meg aztán főleg nem, hogy minden nap ugyanakkorában. Létezik egy ennél sokkal emberibb és rugalmasabb megközelítés is.

A hatékony zsírégetés alapjai :: Fitness Akadémia

Ám mielőtt beszélünk róla, tegyünk helyre egy kis gubancot a fejünkben. A tested nem úgy dolgozik, mint egy könyvelő Ha már nagyon szeretnél fogyni, akkor hajlamos lehetsz bebeszélni magadnak, hogy minden nap ugyanannyit kell enned, különben valamit elrontottál.

Tudom, milyen érzés… olyan rosszul hangzik, hogy egyik nap ég a zsír, mert ügyes voltál, a másik nap viszont minden a zsírégetésről szól, mert nem tudtad tartani a kalóriadeficitet, ugye? Óriási felszabadulás volt, amikor megtudtam, megértettem, elhittem, hogy a valóságban ez nem így működik. Teljesen felesleges ezzel idegesítenem magam. A testünk nem olyan, mint egy könyvelő. Nem azt csinálja, hogy a nap végén felteszi a szemüvegét, kivon és összead, oszt és szoroz, majd eldönti, hogy hízunk-e vagy fogyunk.

súlycsökkenés és aorta szelep szűkület biotek fogyás

Valójában az történik, hogy a zsírégetés és zsírraktározás folyamatosan és fokozatosan váltja egymást. Emlékeztek matekból a szinusz függvényre? Na, egészen hasonlóan működik a dolog.

jogja karcsúsító szépség hogyan lehet zsírvesztést 1 hónap alatt

Nincsenek éles határok a kétféle üzemmód között, és főleg nem 24 óránként zajlik ez a hullámzás. Étkezést követően a zsírraktározás dominál, az étkezéstől időben távolodva pedig egyre inkább a zsírégetés. De ezt nem úgy kell elképzelni, hogy benyomsz egy kapcsolót, és váltasz a két üzemmód között. Ebben pedig semmi szokatlan nincs. Egy korábbi cikkben már lerántottuk a leplet erről. De kérdezz meg egy orvost vagy biokémikust, és meg fog nyugtatni, hogy csak ilyen létezik.

A legnagyobb mítoszok a zsírégetésről: leleplezve!

Üdv Csodaországban, Alíz! Te mennyit akarsz nem visszahízni?

Zsírégetés OTTHON - HIIT edzés

Egy diétának nem a zsírégetés része a nehéz. Nagyon fontos, hogy ezt elhiggyétek. Egy diétának nem a zsírégetés része a nehéz.

vajon a pubertás lefogy-e arbonne karcsúsító

A zsírégetés akkor is zajlik, ha napról napra méred magad, de a fürdőszobamérleged egy dekával se mutat kevesebbet. A nehéz az, hogy kontrollálnod kell, mennyit hízol vissza. Na, éppen erre való a hosszú távú kalóriadeficit. A hosszú távú kalóriadeficit egy olyan bűvös szám, amivel meghatározod magadnak, hogy mennyit akarsz nem visszahízni.

Tudom, kicsit meredeken hangzik elsőre, de ha elfogadod, akkor óriási pszichés nyomástól szabadulhatsz meg. Ezzel pedig el is érkeztünk a lényeghez: Ha te eldöntöd például, hogy 1 kg zsírtól megszabadulnál, akkor ki a manó írja elő neked, hogy ehhez napi X kalóriás deficitre van szükséged?

Miért kötöd hátra a kezed? Miért nem indulsz ki abból, hogy te most szeretnél minden a zsírégetésről szól kg zsírt nem visszahízni, és ezt szépen, a saját ritmusodban fogod produkálni? A felesleges korlátok, napi kvóták, limitek helyett koncentrálj a lényegre! Ha pedig a lényegre koncentrálsz, nagyobb mozgástered marad ahhoz, hogy a diétádat fenntarthatóvá és élvezetessé tedd.

A hatékony zsírégetés alapjai

Lássuk hát, mi a lényeg, ha meg szeretnél szabadulni, mondjuk 1 kg testzsírtól. Mekkora kalóriadeficit kell 1 kg zsír elégetéséhez? Kezdjük minden a zsírégetésről szól, amit nem nagyon tudunk kozmetikázni. Ez átszámolva kb. Na, de ez csak nem lehet minden a zsírégetésről szól fekete-fehér… Persze, ez a képlet nyilván nem tökéletes, de jó kiindulási alapot ad. Nem véletlenül írtam azt sem, hogy minimum kcal. A valóságban ugyanis elképzelhető, hogy ennél kicsivel nagyobb deficitre lesz szükséged.

A tested az energiaigénye egy részét izomlebontással fedezheti, így a tényleges zsírvesztés kevesebb lesz annál, mint ami a fenti képletből következne. Kielégítő mennyiségű fehérjét tartalmazó étrenddel és rendszeres ellenállásos pl.

Nagyon melléfogni viszont nem lehet azzal, ha így számolsz. Legfeljebb kicsit lassabb lesz a zsírvesztés annál, mint amire számítasz. Eeeee… muszáj erre figyelni? Nem létezik valami zsírégető cucc, amivel ezt ki lehet kerülni? Ez tudomány, így ezt sajnos nem tudod minden a zsírégetésről szól kicselezni. Arra van valami tipped esetleg, hogy hogyan tudom könnyebben fenntartani a kalóriadeficitet?

Kalóriadeficitre mindenképp szükség van, de nagyon sok trükk és mankó létezik, ami a kalóriadeficit létrehozását és fenntartását könnyebbé teszi. Az egyik legkézenfekvőbb ilyen mankó, hogy a tested energiaigényét természetes és egészséges módon elsősorban testmozgással megnöveled.