Kis súly fogyás étkezés


A fogyás nehéz, idő- és kis súly fogyás étkezés dolog, de előfordul, hogy akkor megy a legjobban, ha nem számolgatjuk a kalóriákat a bevitt ételekben és az edzőteremben.

kis súly fogyás étkezés

Mindig egy nagy pohár vízzel indítsd az étkezést Ez segít hidratáltnak maradni, és sokkal hamarabb fogod magad telinek érezni, így nem eszed túl magad.

Cserélj Ha az aszalt gyümölcs helyett friss gyümölcsöt választasz, több tucat kalóriát spórolhatsz.

kis súly fogyás étkezés

Egyél egy kocka fekete csokit desszertnek Egy csokis süti helyett a csoki utáni sóvárgásod szüntesd meg egy kocka étcsokival! Kalóriát spórolsz, egészségesebbet eszel és letudod a sóvárgást.

1. Nem diéta, életmód!

Figyelj a részletekre Ha fogyni szeretnél, tudod, hogy minden étkezés fontos. Ha a két étkezés közötti nasidat egy tányérról eszed, nem pedig egy zacskóból, bizonyítottan kevesebbet fogsz belőle enni.

kis súly fogyás étkezés

Mozogj többet Ha nincs is időd elmenni az edzőterembe, apró trükkökkel többet gyorsan fogyjon a csontlével. Például állj meg kicsit távolabb az irodától és gyalogolj odáig, vagy használd a lépcsőt a lift helyett.

Ne idd meg a kalóriáid Az egyik oka lehet annak, hogy nem látod a változást, hogy sok üres kalóriát viszel be italokból. Például a nagy pohár esti bor vagy cukros üdítők csak a kalóriát adják tápérték nélkül.

kis súly fogyás étkezés

Ne légy túl sokáig éhes Egy kis éhség jót tesz, de ne sanyargasd magad, mert a vége az lesz, hogy farkaséhesen felfalod a hűtő teljes tartalmát éjszaka. Nos, ez nem is egészséges, és a diétádnak sem tesz jót.

1400 KCAL NAPI ÉTREND, avagy DIÉTA OKOSAN -- VLOG #136

Nasizz magas fehérje- és rosttartalmú ételeket Amikor itt az ideje bekapni valamit két étkezés között, kis súly fogyás étkezés meg róla, hogy nem ellened dolgozik a nasid: kerüld a magas szénhidrát- és cukortartalmú, semmilyen tápanyagot nem adó üres kalóriákat! A chips, keksz és egyebek helyett inkább magas fehérje- és rosttartalmú ételeket válassz.

kis súly fogyás étkezés

A túl sok és túl késői vacsora alvási és emésztési problémákat okoz. Aludj többet A kevés alvás azt eredményezi, hogy többet eszel, és még így sem lesz elég energiád az edzéshez. Az optimális alvásmennyiség egy felnőtt számára óra éjszakánként.

kis súly fogyás étkezés

Könnyebb betartani a diétát, ha kipihent vagy. Fotó: Profimedia — Red Dot.

Írta: Csehi Dorina Tény, hogy a karcsúsítás nem egy leányálom, de pokolinak sem kell lennie.