Hogyan lehet fogyni a pms után, PMS, fájdalmas menstruáció: muszáj szenvedni tőle? - hormonmentes hogyan lehet fogyni mint modell


hogyan lehet fogyni a pms után

A peteéréstől egészen a menstruáció bekövetkeztéig tartó időszakot nevezzük PMS-nek, ami egy tünetcsoport, és jellemzően ingerlékenységgel, mellfeszüléssel, alhasi fájdalommal, megnövekedett étvággyal jár.

Ilyenkor gyakoriak az ellenőrizhetetlen falásrohamok, és előfordul, hogy az érintettek teljesen elvesztik kontrolljukat az étkezésük felett. Ha elviselhetetlen a fájdalom, vagy több hétig tartanak a tünetek, akkor érdemes kivizsgáltatni a helyzetet, mert ez betegséget is jelezhet.

hogyan lehet fogyni a pms után

A PMS és az éhség Még az orvostudomány is csak keveset tud a PMS pontos okáról, de a vizsgálatok azt mutatják, hogy a nemi hormonok és a szerotonin megváltozott kölcsönhatása okozza a hangulatingadozást és a megnövekedett étvágyat. Ebben az időszakban csökken a libidó, és a boldogsághormonnak nevezett szerotoninból is kevesebb van a szervezetben, ezért a test kétségbeesetten igyekszik pótolni ezt, amire jó módszer az evés, így ez falási rohamokat eredményezhet.

Amikor valakire rátör az ellenállhatatlan kényszer, hogy zsíros, sós, krémes ételeket egyen, nehezen tartható bármilyen étrend.

hogyan lehet fogyni a pms után

PMS idején gyakori az ingerlékenység, a zavartság, kimerültség és a rosszkedv. Ezt a kellemetlen állapotot csak fokozza az ellenőrizhetetlen evés. Az ilyenkor gyakori álmatlanság csak tovább rontja a helyzetet.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés

A kávé fogyasztása miatt felszabaduló stresszhormonok és a kialvatlanság következtében lecsökkent leptinszint - a jóllakottsági hormon szintje - ugyancsak fokozza az étvágyat.