Hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon, Hogyan tudunk fogyni a futás segítségével?


Miért pont a futás?

Égess zsírt kocogással! A legtöbb kereskedelmi hírcsatornák többsége, mint a tv, a rádió és az internet szinte csak úgy ránk zúdítják a különböző hatású fogyasztószerek reklámjait, amelyek a gyors hogyan kell kocogni hirtelen fogyást hirdetik. Mint tudjuk, az emberek többsége hogy gyorsan fogyjon könnyebb és kényelmesebb utat választják a cél érdekében, az helyett, hogy a rendszeres mozgást és a helyes táplálkozást részesítenék előnyben.

A túlsúlyosok többnyire rosszul értelmezik a fogyást és nem is tudják igazán, hogy nem koplalni kell, hanem életmódot váltani, vagyis a táplálkozási szokásaikon változtatni és rendszeresen sportolni, mozogni  A fogyás sokféle és hogy gyorsan fogyjon típusú edzésekkel is elérhető.

Ezen cikkben a futás, kocogás zsírégető hatását szeretném kiemelni. A futás a leggyorsabb és leghatékonyabb kalóriaégető sportok közé tartozik.

hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon

Nem minden esetben kell arra törekednünk az edzések során, hogy minél gyorsabban fussunk, hisz ilyenkor a kalória felhasználás főleg a szénhidrát készleteket égeti. Így tehát a fogyni vágyóknak az egyik leghatásosabb módszer a lassú kocogás, azaz a zsírégető tempó.

Viszont ami tény, hogy a testmozgás nélkül nagyon nehéz elégetni a felesleges kalóriát és a szervezet zsírtartalékait.

Végezz erősítő edzéseket

A zsírégetés a futás, kocogás során főleg perc után indul be. Mondhatjuk, hogy a fogyáshoz a szép lassú kényelmes tempó a legmegfelelőbb. Figyelmeztetés: a kórosan túlsúlyosak kezdetben ne a futást válasszák a fogyáshoz, mert szervezetünkben az ízületeink túlterhelésével nagyobb károkat okozunk. Nekik főleg a gyaloglást, kerékpározást és az ergométeres evezést kell igénybe venniük. A futás, kocogás jótékony hatásai: A kocogás, mint az egészséges életmód alapját szolgáló mozgásformát  James Fixx vezette be, ami természetesen Amerikából indult el az as években.

hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon

Az orvostudománynak egy preventív eljárást kellett kidolgoznia, hisz ebben az időben, mint ahogy napjainkban is a szívkoszorúér-megbetegedések és szívinfarktusok száma az egekbe emelkedett. Az egyik ilyen preventív, önvédelmi eszközzé vált a kocogás is. A folyamatos legalább 30 percig tartó hogyan kell kocogni, ritmikus, egyenletes futás, nemcsak a fogyást indítja meg, de testi-lelki harmonizáló folyamatokat is.

  1. Zsírvesztés hiit
  2. A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el A futás az egyik legegyszerűbb sport, hiszen csak a két lábad kell hozzá, meg egy jó futócipő, ami kíméli az ízületeidet.
  3. Fogyás futással
  4. Várható csecsemő fogyás születés után
  5. Írta: Elek Dóra Minden testmozgás jó az egészséges élet megőrzésére, de ha fogyásról van szó, a futásnak nem igen lesz ellenfele.
  6. Hány kilót lehet valójában fogyni futással? - paneer.hu
  7. BLOG Futsz, hogy fogyhass?

Ezáltal az érzelmi tudat jobb agyfélteke aktivitása is fokozódik és az úgynevezett endorfin örömhormon termelése is beindul. Ezenfelül aktivizálja az immunfolyamatokat, sőt a stresszhormonszintet csökkentő sejtek működését is fokozza.

hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon

A ritmikus-egyenletes mozgással meglepő dolgokat érhetünk el. Ilyen például, hogy az izomanyagcsere az egyenletes terhelés hatására, akár ötvenszeresére is emelkedhet és a szervezet anyagcseréje tíz-hússzorosára. A rendszeres hosszútávú terhelés hatására a pulzusszám, a vérnyomás, a koleszterin  és a test zsírszövettartalmának csökkenése figyelhető meg. Ezen felül megnő a szív kapacitás és a védő koleszterin mennyisége.

hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon

A kocogás pozitív hatásairól még sok minden sorolhatnánk fel, de talán ami a legfontosabb, hogy a rendszeres mozgás a leghatékonyabb módja az egészség megőrzéséhez, sőt még az egészség helyreállításához is. Futópad előnyei, nyáron is…. Mivel futópadon sokkal könnyebb futni, a kezdőknek is megjöhet az önbizalma és a kedve a kocogáshoz.

hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon

Azoknak is sikerélményt jelenthet az ilyesformán történő edzés, akik még az általános iskolában sem tudták lefutni a 12 percet. A futópadon való futás kiváló edzésforma és tökéletesen lehet rá építeni, főleg azoknak, akiknek szükségük van némi bátorításra.

További nagy előnye a futópadnak, hogy nem befolyásolja az edzést semmilyen körülmények között az hogy gyorsan fogyjon, míg a szabadtéren problémát jelenthet a túl nagy hideg és a nyári forróság is. A futópad sokkal inkább kiszámítható sportolási formát jelent, mint a szabadtéri sportolás. Tehát az edzés jó környezetben, könnyen tervezhető, kontrollálható és dokumentálható.

hogyan kell kocogni, hogy gyorsan fogyjon

Szeretettel várunk futópados edzéseinkre, ahol a kocogás mellett alakformáló és erősítő gyakorlatokkal bővítjük a kardiós edzésedet. Nagy Péter.