Hogyan karcsúsítja a derekát, Karcsúbb derék, homokóra alak pillanatok alatt - Szépség és divat | Femina


Darázsderékra vágysz?

hcgchica fogyás hogyan lehet fogyni a depón

Íme a legjobb gyakorlatok Menyes Barbara Nagy Amarilla aerobikedző segítségével ezúttal összeállítottuk azokat az otthon is elvégezhető gyakorlatokat, melyekkel néhány centit karcsúsodhat a derekat. Végezd őket bátran hetente néhányszor! Pár centit ledolgoznál a derekadból?

További cikkeink a témában

Kezdj bemelegítéssel. Végezz törzskörzéseket, majd nyújtózkódj a karokkal a plafon felé, felváltva a jobb és a bal karral.

karcsúsító fehérnemű infomercial ginet 84 fogyás

Kis terpeszben nyújtózkodj párszor a jobb karoddal a bal oldalra, és fordítva. Végezz el néhány gerincgördülést, majd a gyakorlatsor végén található nyújtó feladatot végezd el állásban. Indulhat a móka!

Keresés az oldalon

Partvissal a karcsú derékért Otthon bizonyára nálad is lapul valahol egy partvis. Bányászd most elő!

Állj vállszélességű terpeszben, enyhén hajlítsd be a térdeket, és a popsidat billentsd be magad alá. Nyújtsd ki a karokat magastartásba a partvissal, a tenyerek nézzenek előre. Lassan végezz törzshajlítást a jobb oldalra, majd gyere vissza kiindulóhelyzetbe. Végezz el felváltva oldalanként hajlítást.

Kapcsolódó cikkek

Erre figyelj! A gyakorlat végzése közben a medence maradjon stabil, csak a törzs mozogjon.

  • Duzzadt mirigyek láz fogyás
  • Fogyókúrás otthon
  • Eco slim turkiye

A hajlításnál a hogyan karcsúsítja a derekát ne billenjen ki az ellentétes irányba, és végig tartsd a kar-fej távoltságot. Ügyelj rá, hogy a feladatnál nem a karok dolgoznak, hanem a derék.

Ha felszökött rád néhány kiló, és az őszi ruhatáradba te is szeretnél egy-két csinosabb darabot, faragj le a derekadból.

Csavarj a szép izmokért! Helyezkedj el támadóállásban, a jobb láb legyen elöl, a combok zárjanak be derékszöget. Fogd a könyökök közé magad mögött a partvist, hogyan karcsúsítja a derekát be a hasadat, és fordulj el a jobb oldalra, majd lassan vissza.

Végezz el oldalanként csavarást.

Darázsderékra vágysz? Íme a legjobb gyakorlatok

A hát maradjon egyenes, és ne homoríts túlságosan. A gyakorlat nemcsak a derekadat formálja, de a ferdehasizmokat is edzi. Csípőkiemelés a talajon A következő gyakorlathoz nem lesz szükséged eszközre. Helyezkedj el oldaltfekvésben a talajon, az alul lévő bal lábadat hajlítsd be derékszögbe, a jobb lábat nyújtsd ki. Alkartámaszban a fenti kar legyen lazán a csípőn.

Karcsúbb derék, homokóra alak pillanatok alatt - Szépség és divat | Femina

Húzd be a hasadat, és lassan emeld el a csípődet vízszintes vonalig, majd engedd vissza. Végezd el oldalanként 40 alkalommal.

A gyakorlat szépen formálja és karcsúsítja a derekadat, arra azonban figyelj, hogy ne nagy lendületből végezd a mozgást, hanem a mélyizmok segítségével, erőből dolgozz. A láb és a törzs maradjon végig egy síkban, a testsúlyt pedig ne a vállakra helyezd. Lábfejhez nyújtózás oldaltfekvésben Az előzőnél egy kicsit több erőt és koncentrációt igényel ez a gyakorlat.

methi dana fogyás zsírvesztés az endomorf számára

A kiindulóhelyzet ugyanaz, az alul lévő kar azonban most előre nyújtózik a talajon, a felül lévő kar pedig a nyújtott láb felett van. Lassan emeld el magad a talajtól, nyújtózz a karral a lábfej irányába, majd engedd vissza magad a talajra. Végezz el oldalanként 30 emelést.

  1. Gw és sr9009 zsírvesztés esetén
  2. Szépen karcsúsítja a derekat ez a 10 perces edzés: hamar mutatkozik majd az eredmény - Retiküpaneer.hu
  3. Kiss Kriszta

Ha tovább nehezítenéd a gyakorlatot, csak félig engedd vissza magad a talajra, és onnan kezdd újra a gyakorlatot. Végig tartsd egy síkban a törzsedet és a lábadat.

Törzsemelés labdával Végül bemutatjuk az egyik kedvenc gyakorlatunkat. Szerezz be egy sportboltban kapható egyszerű, párszáz forintos gumilabdát.

Tedd be a két boka közé, majd feküldj oldaltfekvésbe.