Fogyókúrás étkezés sportolók számára


Kropkó Péterrel, az extrém triatlon, az IRONMAN hazai legendájával beszélgettünk arról, hogy milyen tapasztalatai vannak a teljesítményfokozás és a tónusos izomzat kialakítása terén.

Fontos a tudatos tervezés

Reméljük, te is találsz sok hasznos tanácsot, amelyeket saját alakformálásodba eredményesen be tudsz majd építeni! Milyen diétát követsz? Tudom, érdemes, és ajánlom is mindenkinek a rendszeres diétát, mert hasznos, de célszerű kisebb időszakokat pihentetni - a testünk mellett - az akaratunkat is.

Addig, amíg élsportolóként diétán voltam, az alapozás elején fehérjedúsan fogyókúrás étkezés sportolók számára, a végén pedig a szénhidrát dominálta étkezés volt előtérben.

A formába hozás közben, intenzív edzések idején, ismét fehérjedús táplálék őrizte izmaim sérülésmentességét. Verseny előtti héten, évente kétszer alkalmaztam a szénhidrátstopot, néha csak csökkentett formában. Versenyen már a kiegyensúlyozott étkezés híve voltam.

Sportolók étkezése

Azaz volt benne zsír is, elsősorban a kerékpáron, ahol jól jött az energiabomba. Az elmúlt években ismét fokozott mértékben sportolok, így a súlyom a magasságomhoz képest a túlsúlyos 93 kilogrammról, a jelenlegi - már majdnem a javasolt - 83 kilogrammra csökkent.

fogyókúrás étkezés sportolók számára st. erzsébet fogyás florence ky

A további fogyás már csak a diéta függvénye. Szerintem ahogy nő az edzésmennyiség, kellemetlen lesz ez a súly, és el is kezdem a diétát ősszel. Választékosan kell megterveznünk étkezésünket, hogy a deficites energiamérlegünk tartósan fennmaradjon.

fogyókúrás étkezés sportolók számára fogyjon természetesen és gyorsan otthon

Sajnos a fogyás nem feltétlenül alakjavító, de kimerítő a kisebb energiabevitel mellett tovább sportolni, mert a cél érdekében ezt sem lehet kihagyni. Az alakjavítás tehát nem feltétlenül egyszerű fogyást jelent, hiszen az izmok 30 10 fogyás everett adja ki szép emberi formánkat.

fogyókúrás étkezés sportolók számára ubiquinol fogyni

Ezért szükséges párhuzamosan többletfehérjét bevinnünk edzés végén, pontosan tudva és megdolgoztatva előtte a megfelelő izomcsoportokat. Érdemes kipróbálni?

Elsősorban a lassabb edzéseken látjuk hasznát, de némi gyakorlást és fokozatosságot igényel, különben akár ájulás is lehet a vége.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak.

De amikor már a szervezet hozzászokott, eredményesen segíti a zsírégetés folyamatát. Ha viszont éhgyomorral kombináljuk az intenzív edzést, sajnos izmot is bonthatunk, ami fogyókúrás étkezés sportolók számára is.

Kapcsolódó cikkek

Ezért az intenzív hajnali edzésekhez, főleg, ha az meghaladja az egy órát, javasolt a rövidebb szénláncú energia azonnali bevitele is. Miket érdemes fogyasztani vacsorára, hogy ne alakuljon át úszógumivá alvás alatt?

fogyókúrás étkezés sportolók számára cizetm fogyás sorozat DVD csak

Nem feledve, hogy a cukros italok és az alkoholok magas energiatartalmuk miatt kerülendők. Sokan nem tudják, hogy még a gyümölcslevek is duplán számítanak este. Úgyhogy marad a tiszta víz, esetleg ízesítve valamilyen kalóriaszegény és lehetőleg természetes fűszernövénnyel, zöldséggel, citrusfélével.