Derék körüli fogyókúra. Pocak- és derékfogyasztó program - Női Portál


Meg kell találni a kiutat Sajnos legtöbben a folyamatos stressz áldozatai vagyunk. Ez felemészti az embert, mert állandóan jelen van. Látszólag nem lehet elmenekülni előle, mert rengeteg a teendő körülöttünk és sok mindenért felelősek vagyunk.

derék körüli fogyókúra

Lehet, hogy szerencsétlennek érzed magad, és kissé hullámzó a hangulatod — sírás, agresszió és szorongás váltja egymást? Szánj rá három hónapot, kövesd a programot és észre fogod venni a különbséget.

Hasonló témájú cikkeink

Szervezeted hozzá fog szokni a megváltozott terheléshez, és amint elkezd csökkenni a testsúlyod, az úszógumi fog először lemenni. Meg kell értetned a saját testeddel, hogy másként is működhet, és meggyógyíthatja önmagát. Ha egyszer megszabadulsz az úszógumitól, többé nem fogod visszahízni, mert időben felismered a figyelmeztető jeleket. Most azonban szánj rá néhány percet, és gondold át alaposan az életedet.

Válaszolj az alábbi kérdésekre őszintén!

A derék körül felhalmozódott zsírpárnák eltüntetése

Van olyan stresszfaktor az életedben, amelyet gyökeresen meg tudsz változtatni? Ha a munkád túl sok feszültséggel jár, nem kellene egy másikat keresni?

Az úszógumi titkai: 10 fontos tudnivaló a hasi zsírról Sándor Alexandra Valéria

Vannak a realitástól elrugaszkodott céljaid? Tökéletes akarsz lenni, mindenkinek megfelelni, ezért túl sok stressznek teszed ki magad?

Biztosan mindent neked kell elvégezned? Derék körüli fogyókúra az, amit a derék körüli fogyókúra meg tudnál változtatni?

Van valami, amit az életszemléletedben meg tudnál változtatni? Tudsz nemet mondani? A jó irányba történő első nagy lépés, ha megtanulod beosztani az idődet. Ezt a következőképpen érheted el: Ülj le és tervezd meg a heti időrendedet!

Állíts össze heti menüt, hogy ne találd magad állandóan farkaséhes családtagok gyűrűjében.

További cikkeink a témában

Hagyj magadnak több időt a családra és a barátokra! Különíts el magadnak hetente vagy naponta időt, amikor csak magaddal foglalkozol! Az első lépés Tehát fogj egy mérőszalagot, és mérd le a derék— a legkeskenyebb helyen és a csípőbőségedet a legszélesebb helyen.

  1. Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt? | Well&fit
  2. Íme 7 olyan kutatói felfedezéseken alapuló módszer, mellyel hamar csökkentheted a deréktérfogatod.
  3. Recent Posts Az úszógumi titkai: 10 fontos tudnivaló a fogyás történetek menopauza zsírról Sándor Alexandra Valéria A zsíros ételek mindig a pocakot növelik?
  4. Szakács lefogy
  5. Tulajdonképpen egy általános társadalmi probléma.
  6. Skinny fat vagy?
  7. Николь вздрогнула и схватилась за стол.
  8. Lefogy kis célok

Ezt a két számot oszd el egymással, és így megkapod a derék-csípő arányt. Ha viszont nem haladja meg, akkor a testalkatod a körtéhez hasonló, tehát nem fontos foglalkoznod ezzel a programmal.

Hogyan tüntessük el a zsírpárnákat?

Táplálkozási terv kilenc lépésben Hagyd abba a fogyókúrázást, és ne számold többé a kalóriákat! A fogyókúrák nem működnek, ezt már te is tapasztalhattad. Lényege, hogy kevesebb energiát viszünk be, mint amennyit felhasználunk. Ez viszont természetellenes állapot. A szervezetünk ugyanis egyszerűen nem derék körüli fogyókúra meg a megfelelő működéshez szükséges mennyiségű energiát, és túlélő üzemmódra kapcsol: minden egyes kilót próbál megtartani, lelassítja az anyagcserét, és fokozza az étvágyat, hogy egyre csak együnk, együnk és együnk.

Ha valóban le akarsz derék körüli fogyókúra — és főleg a pocakról - akkor nem a bevitt energia lecsökkentése a megfelelő módszer. Derék körüli fogyókúra feledd, a zsírtól, és ne csak a kilóktól akarj megszabadulni!

Derék körüli fogyókúra fogyás esetén a leadott súlynak közel a negyede folyadék, izom és csont — nem zsír, ahogyan azt eredetileg szeretted volna.

A gyors fogyás csábító ugyan, de fizikai képtelenség hetente grammnál több zsírtól avis nutralu. Légy hát türelmes! Egyél többször keveset!

Kapcsolódó cikkek

Ez egy nagyon fontos életmódbeli váltás. Azért lényeges, mert ezzel meg tudjuk győzni a szervezetünket arról, hogy elegendő mennyiségű élelem áll a rendelkezésére, tehát nem kell zsírraktárokat képeznie. Ha három óránál tovább nem eszünk, a szervezetünk fokozatosam megkezdi a túlélő üzemmódot. Szoktasd tehát hozzá magad, hogy háromóránként egyél valami keveset. Mindig reggelizz! A reggeli a fogyás jesszel étkezés! Ha kihagyod a reggelit, a szervezet elkezdi lebontani az izmokat.

Pedig az izmoknak aktív anyagcseréjük van, tehát segítenek elégetni a zsírt.

derék körüli fogyókúra

Száműzd a finomított cukrot és a tisztított szénhidrátot az életedből! Elsősorban azokat az élelmiszereket kell kiiktatni, amelyeket gyorsan meg lehet emészteni. Ugyanis minél gyorsabban meg lehet emészteni egy ételt, annál hamarabb bekerül a véráramba, és annál nagyobb stresszválaszt vált ki. A különféle finomított, félkész ételek mind ilyenek. Minél mesterségesebb egy étel, annál hamarabb be fog kerülni a véráramba. Minél több élelmiszert fogyasztasz a maga természetes formájában, annál stabilabb lesz a vércukorszinted.

Ennek érdekében teljesen vissza kell szorítanod a cukorfogyasztást.

derék körüli fogyókúra

A gyümölcsök egészségesek, sok értékes vitaminnal és ásványi anyaggal derék körüli fogyókúra el a szervezetet, viszont nagyon sok bennük a fruktóz. A banán és a szőlő fogyasztása után a leggyorsabb a vércukor szintjének emelkedése, ezért ezekből csak módjával egyél, és lehetőleg fehérjével együtt, például olajos magvakkal társítva. Az első négy hétben kerüld a facsart gyümölcsleveket is, és utána is csak hígítva idd.

Egy pohár narancslében ugyanis akár 8 narancs leve is lehet, sokkal jobbat teszel önmagaddal, ha inkább gyümölcs formájában fogyasztod el. Minden ételhez fogyassz fehérjét! Az első három hónapban ne egyél keményítőben gazdag burgonyát és édes burgonyát sem.

A szervezetnek szüksége van szénhidrátokra, de nem mindegy, hogy milyen az a szénhidrát, és az sem, hogy mennyi fehérjét fogyasztasz mellé.

Kardio-edzések

Minden ételhez kellene fehérjét enni, mivel lassítja a gyomor ürülését a vékonybelek felé, és a tranzitidő megnövelésével elnyújtja a szénhidrátok felszívódását. Nagyon egyszerű fehérjével dúsítani az ételt: pl. Fogyassz megfelelő mennyiségű esszenciális zsírsavat! Az esszenciális zsírok tényleg alapvetőek a szervezetünk számára, mert lassítják a gyomor ürülését, ezáltal elnyújtják a szénhidrátok felszívódását.

derék körüli fogyókúra

Felpörgetik továbbá az anyagcserét, csökkentik az inzulinrestanciát, és csökkentik a gyulladásos reakciókat. Ha zsírt fogyasztunk a szénhidrát mellé, csökkenti a gyomor ürülési sebességét a vékonybél felé.

Mindezt nagyon egyszerű megvalósítani: adj diót vagy egyéb olajos magvakat a reggeli zabkásához, vagy közvetlenül tálalás előtt permetezd le jó minőségű, hidegen sajtolt, természetes szezám- napraforgó- vagy extra szűz olívaolajjal a pirított zöldségeket.

Ne étkezz rohanva!

Haskúra — dobd le magadról a hasitasit! Kommentek száma: 21 Szerkesztő: Somogyi Rita Miért a derék körül tárolja a zsírt a szervezetem — és másoknak miért nem? A hason és a derékon található zsírpárna a végsőkig ellenáll. Ha szeretnél megszabadulni a makacs úszógumiktól, elmondom, miért pont erre a részre tartalékol a tested, és mit tehetsz ellene. A hasüregi, azaz zsigeri zsír más néven vaszkuláris zsír másképp viselkedik, mint a bőr alatti zsír.

Ha mindig rohanva eszel, akkor azzal azt az üzenetet továbbítod a szervezetednek, hogy időszűkében, nyomás és stressz alatt vagy.