Ai zsírégetést, Vágjunk is bele: mitől lesz hatékony a zsírégető edzés?


Zsírégető tabletta, kapszula

Írta: Fábián Emese Néhány perc talán nem elég arra, hogy a mérleg mutatóját ai zsírégetést mozdítsa, de sokszor 5 perccel bizony már komoly eredményeket érhetsz el. Sokkal könnyebben valósíthatod meg a célod, ha kis lépésekben haladsz felé, és miután egy-egy apróbb feladatot teljesítettél, növekszik az elkötelezettséged is.

Lássuk, milyen trükkök, segítenek hozzá napról napra a fogyáshoz. Reggelizz Adja magát a gondolat, hogy a kihagyott reggelivel is kalóriát spórolsz, ez azonban mégsem célravezető. Ha éhezéssel kezded a napot, hajlamos lehetsz később túlevéssel pótolni a hiányzó energiát.

ai zsírégetést

Sokkal jobb, ha fehérjedús étkezéssel indítod a napot, és az ébredéstől számítva nagyjából egy órán belül reggelizel. Ez segít az izmaid építésében és fenntartásában.

Görög joghurt Kutatások szerint, ha a kalciumot a tejtermékekben található aminosavakkal együtt fogyasztod, remek zsírégető kombót kapsz. Ez az adat tehát remek indok arra, hogy több joghurtot, tejet vagy sajtot fogyassz. A görög joghurt pedig ai zsírégetést jobb, mert több fehérjét tartalmaz, mint bármilyen más tejtermék, így a fentebb említett okok miatt még a zsírégetést is elősegíti. Zöld tea Tudományos kutatások igazolják, hogy ha naponta csésze zöld teát fogyasztasz, akkor 50 kalóriával többet égethetsz el naponta. Ezt a remek tulajdonságát a benne található catechin nevű anyagnak köszönheti, amely gyorsítja az anyagcserét.

Ha nem ai zsírégetést túl sok időt tölteni a reggeli elkészítésével, akkor áztass be előző este egy kevés zabpelyhet vízbe, tejbe vagy joghurtba és ízesítsd ízlésed szerint magvakkal, friss és aszalt gyümölcsökkel, fűszerekkel. Keverhetsz bele a táplálékkiegészítőkből is egy kis extra fehérjeport és rostokat. Igyál egy pohár vizet étkezés előtt Ha eleget iszol, azzal nemcsak az energiádat tarthatod szinten, de megelőzheted az éhségrohamokat is.

Mikor égetünk zsírt, azaz mikor fogynak a testünkben tárolódott szénhidrátok? Az elraktározott zsírok felhasználása tartalékaink teljes kimerülése után kezdődik. Ennek az alapszabálynak megfelelően bármilyen testmozgással égethetünk zsírt.

Gyakran előfordul ugyanis, hogy a szomjúságot is éhségnek érezzük, így akkor sovány zsírégetők eszünk, ai zsírégetést innunk kellene. Legyen mindig kéznél vized, és ügyelj rá, hogy minden evés előtt fél órával felhörpints egy pohárral.

Több kutatás is bizonyítja, hogy ennek az apró trükknek a hatására tényleg kevesebbet fogsz enni.

Fogyokúrák helyett forradalmasítsd az étkezésedet és az otthoni edzésedet ezekkel az új, könnyedén kivitelezhető, de mégis működő, fogyasztó technikákkal. Fogyást Beindító Program Lépésenként bemutatjuk ebben a programban, hogyan lehet beindítani az otthoni fogyást futás nélkül is, megfelelő segítségekkel.

Gyors edzések Nagyobb piknikre vagy vacsorameghívásra készülsz? Iktass be egy plusz edzést a napba, lehetőleg nem sokkal evés előtt. Ne ijedj meg, nem kell átszervezened az egész napirended, hiszen egy mindössze egy rövid, de intenzív testmozgásról van szó.

ai zsírégetést

Így bűntudat nélkül ehetsz, hiszen a szervezetednek úgyis szüksége van a kalóriákra. A HIIT edzést High-Intensity Interval Training — nagy intenzitású, szakaszos edzés pont arra fejlesztették ki, hogy az ember rövid idő alatt minden porcikáját alaposan átmozgassa.

Tények és tévhitek a zsírégetésről

A gyakorlatsorok guggolásokat, fekvőtámaszokat, emeléseket, a támadóállások variációit és helybenvfutást, ugrálást tartalmaznak. Érdemes a sort úgy összeállítani, hogy fél perces, az alsó testet megmozgató gyakorlatok váltakozzanak fél perces, felső testet célzó gyakorlatokkal, a kettő között fél perc szünetet tartva.

ai zsírégetést

Egyél edzés után Talán furcsán hangzik, de tényleg nem lehet elégszer hangsúlyozni a kiegyensúlyozott táplálkozás fontosságát. Elegendő fehérjét kell enned, hogy fenntartsd az izmaid, melyek több kalóriát égetnek el, mint a testzsír.

4 dolog, ami beindítja a zsírégetést

Ha pedig nem éhezel, akkor nem is fogod ai zsírégetést degeszre enni a következő étkezésnél. Az az ideális, ha a mozgás után egy-háromnegyed órával olyan rágcsálnivalót fogyasztasz, mely gramm fehérjét és gramm szénhidrátot tartalmaz. Fotó: RF.