A késői alvás lefogy


Mit kell tudni a minőségi alvásról?

Blikk Rúzs Íme a 7 leggyakoribb hiba, amelyeket lefekvés előtt a késői alvás lefogy, és amelyek végül súlyfelesleghez vezetnek. A hirtelen súlygyarapodásra az esti rutinunk adhat magyarázatot.

Twitter Pinterest Hajlamos vagy késő este leülni az asztalhoz vacsorázni? Akkor ideje változtatnod ezen a szokásodon, mert hamar megérezheted a negatív hatásait. Néha mindenkinél megesik, hogy csak késő este jut ideje vacsorázni, vagy éppen akkor éhezik meg, így este 9 után még leül az asztalhoz. De mi a helyzet akkor, ha ez a dolog egyre gyakoribbá válik?

Ha tisztában vagy azzal, mi az oka annak, hogy plusz kilókat szedtél fel, akkor megteheted a szükséges intézkedéseket is, és egészségesebb életmódot alakíthatsz ki. Késő éjszakai nassolás Mindannyian ismerjük azt a szabályt, ami szerint 6 óra után már nem kellene ennünk, de a késői alvás lefogy nem akadályoz meg minket abban, hogy az éjszaka közepén még nassoljunk egy keveset. A tanulmányok azonban megerősítik, hogy a késő éjszakai falatozás hízáshoz vezet.

  • A késő esti vacsora hatását még két nappal később is megérzi a tested
  • Hány órát lefekvés előtt enni kár nélkül - az optimális étkezési idő - Készítmények February
  • Te is EZT csinálod lefekvés előtt? Na pont ezért nem tudsz elaludni - Blikk Rúzs
  • Tévhit, hogy az éjjeli evés hizlal - HáziPatika

Ezen felül megnövekedhet a koleszterin- és az inzulinszintünk. Jegyezd meg, hogy ha a kalóriabevitel nagyobb, mint az a mennyiség, amennyit elégetünk, az elhízáshoz vezet. Késő este fogyasztott kávé Az esti kávé negatív hatással van az alvás minőségére, és a lefekvés előtti 6 órában már nem lenne áfonya veszít a zsírból fogyasztatnunk.

a késői alvás lefogy

A tudósok a kávéban található klorogénsav fogyasztását a súlygyarapodással is összekapcsolják. Próbáld a kávét inkább gyógynövényteákkal, vagy, ami még jobb, meleg vízzel helyettesíteni. Alváshiány Az egészséges alvás kb.

a késői alvás lefogy

Tanulmányok kimutatták, hogy kapcsolat van az alváshiány és a negatív anyagcsere-változások között. Egy másik meghatározó tényező lehet az is, hogy az alváshiány kimerültséghez, és ennek következtében csökkentett fizikai aktivitáshoz vezet. A testmozgás hiánya A testmozgás döntő szerepet játszik a fogyásban, mivel serkenti az anyagcserét, és kalóriákat éget el.

a késői alvás lefogy

Fontos, hogy legalább minimális testmozgást végezzünk naponta, például napi körülbelül 15 perc sétával akár kalóriát is elégethetünk. Elektronikus eszközök használata este A tanulmányok megerősítik, hogy a kék fényt kibocsátó elektronikus eszközök használata lefekvés előtt kapcsolódik az alváshiányhoz és a testsúlygyarapodáshoz.

Ezek az eszközök zavarják a melatonin termelését a szervezetben, ez a hormon felelős az alvásciklusok szabályozásáért.

a késői alvás lefogy

Tehát ahelyett, hogy a közösségi oldalakt böngésznéd elalvás előtt, jobban teszed, ha olvasol egy érdekes könyvet, vagy hallgatsz egy kis pihentető zenét. Túl későre állítjuk az ébresztőt A kutatók szerint azoknak az embereknek, akik reggel korán erős fénynek vannak kitéve kisebb a testtömeg-indexük, mint azoknak, akik csak később érintkeznek a nappali fénnyel.

  1. 7 hiba, amitől éjszaka hízol: jó párat biztos te is elkövetsz belőlük - Blikk Rúzs
  2. Bölcsőhalál tünetei és kezelése - HáziPatika
  3. Javítható a közérzet?
  4. Fogyás amerika
  5. Az alkoholtartalmú italok szigorúan tilosak.

Kimutatták, hogy akár perc természetes fény és friss levegő is befolyásolja a testtömeg-indexet. Tehát, kelj fel korán! Nem a megfelelő színekkel vesszük körül magunkat A kék szín elősegíti a pihenést és anthony fogyás a jobb alvást is.

Ugyanez a szín csökkenti az étvágyat is.

a késői alvás lefogy

Ezzel szemben a piros és narancssárga színek energiával töltenek fel és fokozzák az étvágyat. Tehát gondold át alaposabban a hálószobád színösszeállítását.

Az álmatlanság nincs jó hatással a szervezetünkre, de sajnos sok esetben nem tudjuk mi is lehet annak az oka, hogy nem tudunk elaludni. Az éjszakára bekapcsolva hagyott laptoptól kezdve még sok más dolog megzavarhatja a pihenésünket. Lássuk melyek azok a rossz szokások, amik megnehezítik az alvást 1. A rendszertelen időpontban való lefekvés Az emberi szervezet nagyon érzékeny a rendszeres dolgokra, ezért ha az esti lefekvés ideje napról napra változik, akkor az agyunk nem tud lépést tartani a különböző időpontokkal.